- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je krásné, že Skype má velkou propagaci a pověst. Bohužel, když jsem se na něj chtěl připojit a přihlašoval se, zjistil jsem, že mi pro uhrazení poplatku zadal 11 místné bankovní číslo a přitom všechny banky v ČR přijímají maximálně desetimístná čísla. Nikde, ani v cizích bankách (např. Reiffeisen) nevěděli, jak mohu poukázat úhradu. Tak jsem skypu napsal dotaz a odpověděl mi automat, že je to generovaná zpráva a nemám s nimi korespondovat.
Naštval jsem se a přihlásil jsem si telefonování přes internet u jedné české firmy, se kterou je korektní jednání.
Dnes přišel ze Skypu udivený dotaz, proč jsemse loni na podzim chtěl přihlásit a dosud jsem to neudělal. Dotaz zní doslova:
Zaznamenali jsme, že jste cht
ěli u naší společnosti učinit nákup, ale nedokončili jste ho. Nechtěli bychom, aby vám naše služby unikly. Můžeme vám nějak pomoci?V záhlaví tohoto dopisu je však napsáno:
TOTO JE AUTOMATICKY GENEROVANÁ ZPRÁVA, NEODPOVÍDEJTE NA NI.
Takže Skype je padlý na hlavu. Pošle mi otázku, na kterou ale nemám odpovídat. To je opravdu magořina.
Má snad někdo podobné zkušenosti s věhlasným SKYPE ?????
Ahoj všem Martin
Všechno ZADARMO - jen hovory na pevnou linku a mobil stojí 50 halířů za minutu(nutný kredity)