Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ANNO 1701

  12:00aktualizováno  18. prosince 2007 1:22
Hlavní změnou v pokračování historické budovatelské strategie ANNO je přenesení celé hry kompletně do 3D a navíc oficiální lokalizace do češtiny.

Hlavní změnou v pokračování historické budovatelské strategie ANNO je přenesení celé hry kompletně do 3D. Autoři se soustředí nejen na co nejlepší vizuální efekt a "fungující" prostředí (vánek foukající od moře má údajně hýbat i s větvemi stromů), ale i na herní systém. Na tomto pokračování pracují také Wilfried Reiter a Ulli Koller, kteří spolupracovali už i na tvorbě předchozích dílů, a tak si mohli přinést spousty zkušeností a poučit se z chyb prvních dvou dílů.

Hra vyšla v ČR u Hypermaxu s českými texty a českým manuálem dne 25.6.2007.


Další informace o hře naleznete na serveru BonusWeb.

Autor:


Nejčtenější

Další z rubriky

Call of Juarez: Bound in Blood

Call of Juarez

Úspěšná FPS akce z Divoké západu Call of Juarez se dočká pokračování v podobě prequelu. Ten by nás měl zavést mimo jiné...

Tom Clancy’s Splinter Cell - Conviction

Tom Clancy’s Splinter Cell - Conviction

Další, již pátá špionážní série Splinter Cell je plánována na jaro roku 2010, ale už teď je jasné, že se dočkáme hry s...



Najdete na iDNES.cz