- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měl jsem stejný problém.Nakonec jsem vše odinstaloval a dal jen tu češtinu.Takto to funguje/mám visty/ale v nápovědě programu se dočtete že jo to verze 4.0.5543-Zatímco před stažením je nabízena 4.1.6172
Pod Vistou to fachá normálně akorát ta čeština nejde ani po instalaci na puv.program ani zvlášť.Takže žádný takovy že neni podpora na Vistu.
Taky ta čeština pod Vistou nejde spustit.Co s tím chlapi?????
Instalace originálního programu není potřeba. Čeština funguje sama o sobě jako samostatný program. Problém může nastat při instalaci softwaru na Windows Vista. Mám dojem že výrobce jej ani nepodporuje.
Bohužel. Po instalaci souboru s češtinou jsou v cílovém adresáři jen 3 soubory (TeamViewer.exe 4022056 kB; uninstal.exe 21019 kB; uninstal.ini 1444 kb), které neumožní spuštění programu. Pokud nainstaluji CZ do originálu, tak už ho nespustím. A podle všech zdrojů (vč. výrobce) je určen i pro Win Vista. Originál funguje na Vistách bez problémů. Někde je chyba, pane, viz. předchozí příspěvky.
čeština na XP funguje skvěle, ale na Visty ji neinstalujte. Sice se dá nainstalovat, ale program se nespustí. nevíte jak to obejít ??????
Po instalaci originál verze 4.0.5769 ze 23.3.09 mi program naběhne. Jakmile naisnatluji češtinu (z 25.3), program už nespustím. Možná je to moje chyba. Uvidím co tu napíší další.