Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otázky pro... Stykiho

Steganos Internet Security 2007 vas chrani rychlo, bezpecne a permanentne proti virusom. Virusova databaza je aktualizovana skoro kazdu hodinu. Pripravil som pre vas slovenčinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paaveel

Instalace
Zdravim,tak jsem asi tak 5x zkoušel nainstalovat slovenštinu a pokaždé to píše,že nelze vše přejmenovat,je nutné restartovat win atd,atd.Pokud je rada,sem s ní.Díky
0/0
9.9.2007 7:38

styki

Chyba v Instalátore - opravené

Takze instalátor bol opravený a vy mozete stahovat a instalovat a konecne rozumiet :)).

styki 

0/0
29.8.2007 10:48

styki

Chyba v instalatore !!! - bude repack :))
Zdravim vsetkych a zaroven sa ospravedlnujem, ale v instalatore je chyba, pretoze instalator vytvori adresar KIS_7.0.0.125_1.0_SK priamo pod adresarom c://...../kapersky internet security 7. Takze neprepise subory, ktore ma. Musim opravit instalator. Mozete vsak rozbalene subory prekopirovat rucne, kym bude instalator v poriadku. S pozdravom Styki.
0/0
14.8.2007 10:28

Jjj Dubák

Nejde mi pod Win XP
Mě rovněž nejde slovenština Win XP
0/0
11.8.2007 5:03

Kill Bill

KIS 7
Už jsem to vyřešil
0/0
5.8.2007 10:39

Lupik Lup

Jak jsi to prosím vyřešil ?
0/0
8.8.2007 10:14

Kill Bill

KIS 7
Díky za překlad. Teď už to funguje, jak má, je to paráda. Jen bych se chtěl zeptat na jednu maličkost. Když třeba na složce kliknu pravým tlačítken myši a rozbalí se mi kontextové menu, tak je tam ""skenovať na vírusy"" a já tam mám místo písmenka ť takovej čtvereček. Dá se to nějak opravit nebo přepsat?
0/0
3.8.2007 10:00

styki

KIS 7
Cafte, preložene je vsetko, nie je to modifikacia prekladu verzie 6, ale vsetko od zaciatku. Co sa tyka toho, ze vam nezobrazi KIS v slovencine je to, ze musite mat prava administratora a pod vistou musite bud zmenit nastavenia adresara (myslim prava) uzivatela tak, aby ste mali pravo na zapis a modifikaciu, alebo vypnut UAC (User account control), kde vam nastavi tieto prava na vsetky adresare vo windowse. A samozrejme nezabudnite vypnut seba obranu KIS 7 pred tým, ako ho vypnete. S pozdravom, styki
0/0
2.8.2007 10:03

szaga szaga

KIS 7 SK
Len si vsimni ze ciastocna slovencina tam je ale len ciastocna..   Podla mna preklad bol zalozeni na baze KIS 6. KSI 7 je uplne odlisny softver podla mna...  Ale mozno sa mylim.
0/0
2.8.2007 12:23

Pavel Tomis

KIS 7
Tak se mi to povedlo. Musel jsem otevřít složku kde je nainstalovaný KIS 7. A tam to ručně překopirovat
0/0
2.8.2007 8:52

szaga szaga

re
Ano ale ta slovencina je aj tak len ciastocna...  viac nez polovica je po anglicky...
0/0
2.8.2007 12:25

szaga szaga

re re

No a uz to ide aj mne    Faj parada!!!! 

THANX ZA PREKLAD!!!!!

0/0
2.8.2007 12:31

Pavel Tomis

Tak jsem se taky pokoušel nainstalovat slovenštinu do verze 7.0.0.125. ale marně. Dělal jsem vše podle návodu, starou verzi jsem odstranil z registrua stále nic.Nebo se tam někde zapíná ta slovenština?? Prosím překladatele o vyjádření.  Děkuji.
0/0
2.8.2007 8:42

szaga szaga

KIS 7
Nuz dakujem za tu slovencinu. Len jedna otazka. Po nainstalovani kde zapnut tu slovencinu lepe KIS 7 bezi este stale po anglicky...!!!! 
0/0
2.8.2007 6:19

Ozzy Osbourne

Kaspersky Internet Security 7.0.0.125
Díky moc za překlad do slovenštiny....do češtiny se nikdo z našich velmožů nehrne...servus...-)...
0/0
2.8.2007 5:07

ladislav styk

KIS 7.0.0.125
Dá sa povedať, že preklad tejto verzie je hotový. Treba ju ešte odladiť a nájsť skryté chybičky. Treba však povedať aj to, že verzia 7 ešte nevyšla, a kým bude oficiálna verzia vonku, možno že ešte uvidíme 10 beta verzií. Takže až bude oficiálna verzia vydaná, v priebehu pár dní bude aj preklad. Cauko. 
0/0
26.7.2007 5:08

Jiří Hrabčuk

KIS 7.0.0.125
Budete dělat překlad na tuto verzi ?
0/0
14.7.2007 9:07

Jirka Scheithauer

KIS 6.0.2.614
třak sem stahnul a nainstaloval,restartoval i system,ale pořád běží v puvodnim jazyku,kdo mi poradí jak pustit tu slovenčinu?
0/0
23.5.2007 8:05

Jirka Scheithauer

už to frčí
měl sem nainstalůovanou ruskou verzi a když sem stahnul anmglickou,nainstaloval,pak už mi ta slovenčina šla a pořád de
0/0
26.5.2007 7:29

Zdenek Nešpor

KAV. 6.0.2 621
Vím že z překladem máte hodně práce ale zakoupil sem Verzi 6.0.2 621 a zkoušel sem do ní narvat vaše překlady a nic neuvažujete vytvořit další překlad ?Děkuji Zdenek
0/0
15.4.2007 10:13

antonin krivan

Slovenština_Kaspersky Internet Security 6.0.2.614
Perfektní,za pár vteřin hotovo.Děkuji.
0/0
12.2.2007 10:31

Eduard Kubaský

Je to
funkční a podařilo se mi to počeštit.Dá to trošku přemýšlení ale jde to.
0/0
16.9.2006 12:14

Styki  

Re: KIS 6.0.0.300
Nooo, chybička se vloudila....:o)
0/0
31.7.2006 9:53

Restorator

KIS 6.0.0.300
Myslím, že tu došlo k dočasnému riešeniu umiestnenia prekladu, takže to len upresním, preklad do Kaspersky Internet Security 6.0.0.300 je odo mňa a jedná sa o beta-verziu 1.5. Dúfam, že tento malý omyl bude čoskoro odstránený :-)
0/0
31.7.2006 8:07

Styki  

Re: KIS 6.0.0.300
Noooo, chybička se vloudila....:o)
0/0
31.7.2006 9:56

Restorator

KIS 6.0.0.299
Zdravím Ťa ... :-) Vidím, že i Tebe programátori tohoto produktu pripravili ""potešenie"" z prekladu používaním rovnakých slovných spojení použitých v rôznych nadpisoch a obsahu, s ktorými sa prakticky ""skoro nedá"" vysporiadať, pretože nejdú skloňovať. Niektoré veci však idú ešte upraviť cez systémové registre a úpravou nastavení skinu. Veľmi rád Ti poskytnem niektoré informácie, aby si mohol preklad skvalitniť. Nevadí mi táto konkurencia, pretože viem s určitosťou, že si na tom popracoval sám, výrazy v prekladoch sú Tvojim štýlom jazykovej lokalizácie (žiadne kopírovanie). Sám dobre viem, koľko Ťa to stálo úsilia a bol by som rád, ak by si sa mi ozval na e-mail alebo na ICQ.
0/0
27.7.2006 9:41

Franto Manko

preklad nejde
aaaaamyslím že preklad do KIS má zadrhel nejde spustiť
0/0