Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otázky pro... SlovakSofta

Ak chcete vyskúšať nejaký alternatívny program na napaľovanie CD/DVD, odporúčame do pozornosti DeepBurner. Hlavne slovenskí čitatelia týchto stránok uvítajú slovenčinu, ktorá uľahčí prvé kroky s týmto programom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M irha

dotaz
Je možné očekávat  překlad astr.SW  Deep Sky   Stacker   ?
0/0
5.9.2007 11:17

SlovakSoft

Dobrý deň, ako píšem nižšie - sem už prakticky nechodievam, nové preklady nerobím, len aktualizujem pár vybraných. Zaoberám sa teraz inou dobrovoľnou aktivitou. Viac na mojej stránke.
0/0
24.9.2007 9:46

Buffalo0007

Bude pro verzi Tweak VI
Já bych chtěl prosím vás požádat o češtinu do verze Tweak VI. Pro Visty. Díky
0/0
19.8.2007 10:26

SlovakSoft

Viď odpoveď vyššie. Okrem toho nemám k dispozícii systém Windows Vista.
0/0
24.9.2007 9:47

jara

cestina-slovenstina
do verze 2.0 preklad neni?
0/0
23.8.2006 6:15

jara

cestina-slovenstina
upresnuji, ze se jedna o program a2, resp. a-squared Free v 2.0
0/0
23.8.2006 6:17

olin

Kde bych sehnal slovenštinu , nebo češtinu pro a-squared, marně to hledám , díky
0/0
14.10.2006 10:15

olin

Upřesňuji : a-squared Free 2.0 verze (2.0.0.298) - díky
0/0
14.10.2006 10:19

SlovakSoft

RE
Dobrý deň, mrzí ma, že ste museli čakať na odpoveď, ale už tu nepublikujem (pred časom som sa zameral na iný projekt). Keby ste napísali na e-mail, odpovedal by som vám hneď. Ľutujem, ale nie lokalizáciu pre a-squared už neaktualizujem. Od verzie 2 sa program úplne zmenil a musel by sa lokalizovať odznova.
0/0
15.10.2006 9:22

Jan Kubový

Super Utilities Pro 5.6
Bude v dostupné době překlad na verze 5 ? Děkuje Jakub
0/0
27.9.2005 4:16

SlovakSoft

Ja sa ospravedlnujem, ze som neodpovedal,ale uz sem zavitam len velmi velmi zriedka. V sucasnosti mam na svojom webe k dispozicii preklad do Super Utilities 6.
0/0
15.1.2006 10:02

Vladimír Skála

Everest Home
Jen Vás chci upozornit, že na Vámi udané adrese již existuje novější verze 2.20.405, která je již v mnoha jazicích včetně češtiny. Jinak je to opravdu prima program, který zjistí o počitači opravdu všechno a navíc i s www adresami na upgrade všeho, co v počítači máte. Vám osobně dík na překlad.
0/0
27.8.2005 11:26

SlovakSoft

Ja sa ospravedlnujem, ze som neodpovedal,ale uz sem zavitam len velmi velmi zriedka. Slovensku lokalizaciu pre Everest robim oficialne, v spolupraci s vyrobcom a na ich webe je vzdy k dispozicii instalacia programu uz s vlozenou slovencinou (ta sa navyse nachadza aj na mojom webe).
0/0
15.1.2006 10:04

KIKO

O čem se to tu bavíte ? Já myslím  že je tu diskuse k programu IsoBuster . Proč tady otravujete s programama které nás co jsme tu kvůli IsoBuster vůbec nezajímají !
0/0
20.12.2004 2:38

SlovakSoft

Diskusia
Diskusia pod článkom je komplet celá diskusia, ktorá sa týka autora článku, tzn. že táto diskusia (rovnaká) je pri každom preklade, ktorý je tu uverejnený a teda sa v nej píše o všetkých programoch, ktoré tento autor preložil.
0/0
21.12.2004 1:28

Greatone

Funkce slovenciny 3.0.3 na Tweak-XP Pro v3 a 3.0.2
Muzete mi nekdo napsat prosim jestli to ma spolu nejakou kompatibilitu.Diky
0/0
28.10.2004 11:02

SlovakSoft

Kompatibilita
U takýchto prekladov, ktoré sú vlastne len obyčajnými textovými súbormi (hoci aj s inou príponou) by sa nemalo nič pokaziť ak sa použije v programe starší lebo aj novší preklad, nanajvýš sa niektoré novšie časti programu zobrazia v pôvodnom jazyku. Rozhodne to nie sú preklady, pri ktorých sa prepisujú originálne súbory a nič sa teda nemôže s pôvodnou inštaláciou programu stať. Treba len smelo vyskúšať.
0/0
28.10.2004 11:07

Cobra

A nepokusí se někdo taky o češtinu přímo do této verze TWEAK-XP PRO 4 ? Myslím si že by tu nějaký zájem byl o ni , všem ochotným dík za obětavost.
0/0
17.10.2004 10:13

SlovakSoft

Neviem, či Ti ide o češtinu (možno nestačí slovenčina), ale inak o trochu nižšie sa dočítaš, že slovenčinu do Tweak-XP 4 som uverejnil na svojom webe už včera a dnes je uverejnená aj tu (aj keď bol na úvodnej stránke nedopatrením obrázok z verzie 3). Teda ešte raz: slovenčina do úplne aktuálnej verzie už je vydaná.
0/0
17.10.2004 10:28

Nikl

Tweak xp 4.xx
Kdo chce cestinu do verze 4.xx, staci kdyz pouzije cestinu z verze 3.xx. Prelozi 90% programu.
0/0
15.10.2004 9:42

pepa

Tweak XP 4
Urobite preklad do Tweak-XP 4?
0/0
11.10.2004 6:01

SlovakSoft

Tweak XP 4
V tejto chvíli môžem len narýchlo sľúbiť, že sa pozriem na rozdiel oproti predošlej verzii a ak to bude možné, preklad urobím. Momentálne som však zaneprázdnený inou prácou.
0/0
11.10.2004 10:31

SlovakSoft

Tweak XP 4 v slovenčine bude!
Slovenčinu zaktualizujem! Predpokladám, že na mojej webovej stránke bude aktualizovaná slovenčina asi 15.10. a následne aj tu na cestiny.cz.
0/0
13.10.2004 9:25

SlovakSoft

TWEAK-XP 4 už je!
Nájdete ho na mojej webovej stránke. Tu bude uverejnený následne.
0/0
15.10.2004 9:09

Roman Cigáň

Spamihilator 0.9.8

Dobrý den,

mám nainstalovaný prográmek Spamihilator 0.9.8 a rád bych se zeptal, jak mám postupovat v případě když mi přijde nespamový mail např. od kolegy a já ho označím jako nespam, myslel jsem pak, že když mi od tohoto kolegy přijde nějaký další mail, že ho Spamihilator automaticky bude brát jako nespam, ale bohužel mám tu zkušenost, že ho musím znovu označit jako nespam. Ten program si to nepamatuje? A pak mám ještě jeden problém, a to, že mám nastavenou poštu na PC v práci a tu samou na PC doma (chodí mi jak do zaměstnání, tak domů) a já když zkontroluju poštu v práci, tak tím pádem si jí doma již nepřečtu. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Děkuji a jsem s pozdravem R.Cigáň

 

0/0
6.10.2004 8:21

Mekki

Roman Cigáň
Stačí si v poštovním klientovi zatrhnout v nastavení účtu ""zachovat na serveru kopii zprávy"" ,pak ti tam kopie zůstanou a stáhneš si je i z domova.
0/0
18.10.2006 5:21

Roman Cigáň

Spamihilator 0.9.8
Dobrý den,
0/0
6.10.2004 8:09

ipmultimedia

Up 500%
Up to 500%, nieje ibe reklamny tah!! Je to zalozene na komresii v real time compression , kde sa data pred odoslanim zakomprimuju /neviem presne ci pakuje pakety alebo priamo kusky SW/ a po prijme ich program dekompresuje. Najlepsie to funguje pri obrazoch CD , ktore su surove a priklad: Obraz ma 648MB ale cez inet sa prenieslo iba 305 MB /Hmmmm....  ze by to nebol rozdiel v rychlosti???/. Have I Nice Day... ....Bye!
0/0
24.9.2004 10:56

Josef Doležal

Download a2 - vyřešeno.
  Děkuji za reakci, hledal jsem však jiný link. V prvních pokusech hledání mnou používané vyhledavače dávaly neuspokojivé výsledky, proto moje bezprostřední, poněkud neobratná žádost. Už dlouho se mi nestalo, abych nenašel, co hledám.  Nyní je však již celá záležitost vyřešena. Snad bude pochopeno, co jsem měl na mysli. O komentáře k této záležitosti nemám zájem.
0/0
24.9.2004 10:05

Josef Doležal

a2 personal
Může mi někdo poskytnout link  na a2 personal ? Stránky výrobce jsem navštívil.
0/0
22.9.2004 5:16

SlovakSoft

Download a2
Možno celkom nechápem, prečo potrebuješ link, veď na domovskej stránke tie linky na download sú: http://www.emsisoft.com/en/software/download/
0/0
22.9.2004 7:01

Kuko

Internet Download Accelerator v3.1.2
dajte na net aj cz alebo sk do Internet Download Accelerator v3.1.2, dikes!!!
0/0
20.9.2004 7:31

SlovakSoft

IDA
Najprv by ten preklad niekto musel urobit :-) Dat na net je uz to najlahsie. Ja sa na ten program pozriem, ale neslubujem nic, pretoze nerobim na objednavku len tak pre pekne oci :-) Ak sa mi program zapaci, tak mozno aj slovencina bude. A diky za tip!
0/0
20.9.2004 8:44

SlovakSoft

Pokracovanie...
Pozrel som, program je to pekny, urobim slovencinu (snad do konca tyzdna). Ale inac... cestina je v instalacii najnovsej verzii uz zahrnuta!
0/0
20.9.2004 9:04

SlovakSoft

IDA 3.1.2 už aj v slovenčine
Ako som sľúbil, tak aj plním. Ak Ti nestačí čeština, na mojom webe nájdeš od tejto chvíle aj slovenčinu do IDA 3.1.2
0/0
26.9.2004 9:31

 

Cože?
""Pomôže vám zvýšiť rýchlosť sťahovania súborov"" - chce tím autor tedy říct, že pokud mám modem 33kb/s, zvýší mi to rychlost stahování na úroveň ISDN, xDSL nebo Cable? Nebo když mám Cable internet, 890kb/s, že mi to zvedne rychlost stahování na ADSL2+? To je tedy PĚKNÁ BLBOST! Rychlost stahování souboru je omezena v první řadě rychlostí serveru odkud stahuji (nebo mirroru) a potom rychlostí mého připojení. NENÍ možné, abych stahoval rychleji, než mé připojení dovoluje. Žádný program neurychlí stahování jako tak, pouze tím že když se mi stahování přeruší, že ho znovu obnoví tam kde skončil a tím ušetřím čas. Neznám autora onoho výroku, ale musel to být blbec, když toto vypustil z úst
0/0
6.9.2004 1:50

SlovakSoft

Reklama je všade okolo nás...
Autorom toho výroku je samotný autor programu. Prvá veta z Pomocníka znie: ""Internet Download Manager (IDM) is an easy to use tool to increase download speeds by up to 500 percent..."" Odtiaľ som ju prevzal ako autor slovenčiny. Myslím, že niečo podobné sa uvádza hádam pri každom manažérovi downloadu, je to bežný reklamný ťahák. Ešte sme si na to nezvykli? Veď je to všade okolo nás. Ja to nekomentujem, len preberám slová tvorcov programu. Ale aspoň som vynechal tých 500% :-)
0/0
6.9.2004 2:05

 

Jasně, tebe jsem nijak nekritizoval, protože jsem tušil že asi nebudeš autorem programu. Ale stejně je to vlastně klamavá reklama, a nevím jak v zemi původu onoho výrobku, ale v ČR (v SR jistě též) je klamavá reklama trestná - viz Telecom před několika lety
0/0
7.9.2004 12:14

SlovakSoft

OK
OK, beriem to tak. Nie som programátor, ani príliš nerozumiem protokolom, ale z toho, čo som vyčítal napr. pri lokalizácii xpAntiSpy viem, že je obmedzený počet pripojení na server na 4 naraz. Možno ak program toto číslo zväčší, čiže sťahuje naraz napr. 7 častí a potom ich spojí (to robí IDM), môže skrátiť čas sťahovania. Ak som v omyle, nech ma niekto opraví. Tak či onak, IDM naozaj používam a som s ním spokojný.
0/0
7.9.2004 8:32

 

Onen omezený počet spojení, co je uvedenej v Xp Antispy se týká pouze MSIE, či nějaké případné další Windowsové součásti co leze do internetu. Třeba Opera toto omezení nemá (jde dokonce i nastavit) a to je důvod, proč je nejrychlejší. A třeba download manažery to též nemají. Třeba v Getright je počet segmentů právě počet připojení. A pozor! Mnoho serverů nemá rádo více než 2 připojení na IP adresu. Jestli se někomu už stalo, že po deaktivace omezení v XP Antispy měl špatně načtené či dokonce nenačtené stránky, tak vězte že je to díky tomuto. Doporučuji nechat jak je a přejít na prohlížeč, kde můžete za chodu přenastavovat počet připojení k serveru (umí pouze Opera co já vím). Jasně, s IDM musíš být spokojený, jinak bys ho nepoužíval :D Já ale radši Getright, protože IDM mi připadá takový kožený.. Než jsem se dostal ke Getright, protrpěl jsem několik rádoby download manažerů, kteří dokonce zbytečně zatěžovali PC, k čemuž není u DM důvod
0/0
8.9.2004 4:54

SlovakSoft

Originalne verzie programov

Ospravedlnujem sa za neskoru odpoved, bol som na dovolenke.

Co sa tyka originalnych verzii, tak su 2 moznosti, ak sa uz na domovskej stranke programu nevyskytuje verzia, ku ktorej je preklad:

1. Vyhladat si tuto verziu pomocou lubovolneho vyhladavaca (Google, atd.)

2. Skusit pouzit preklad aj do novsej verzie (pred tym odporucam program zalohovat). Je mozne, ze bude preklad fungovat aj na novsej verzii bez problemov.

0/0
22.8.2004 6:33

3.0.5
stáhni si 3.0.5. http://download.yacapa.com/
0/0
22.8.2004 3:48

Vláda

kde si stahnu Tweak - XP 3.0.3.
Rád bych věděl odkud bych si mohl stáhnout Tweak - XP 3.0.3.Děkuji.
0/0
18.8.2004 6:35