Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otázky pro... Pershinga

Ozyvam sa s ďalším prekladom, resp. úpravou prekladu na nejaký program. Tentoraz je to Ad-aware 6.0 b181 Professional. Preklad je vyskúšaný na uvedenej verzii a je určený pre tých, ktorí nerozumejú češtine (a len dúfam, že ich je veľmi málo).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ahojte setcci tha co ma tu nekto z was skype alebo icq????
0/0
13.7.2006 7:09

licencní číslo do alcoholui 120 ? prosim poradte
0/0
9.7.2006 6:42

ALCBCBCBCBC3T99TVJKK2G7XYBCVWDDB2MPCDR78YCDB2CCB289RTK234CD7MG7D43TC3M392C34V89T8DFJKBBT8MPMPQ6T8BB233HCDXXCCBCBCB
0/0
1.7.2006 5:50

David David

fifa 06

Ahoj nemate někdo češtinu do fify 06 diky

 

0/0
19.12.2005 4:13

Václav Kantor

Je velmi špatné že zde není CZ do programu!!!!!
0/0
19.12.2005 3:26

djstarky

napište mi pak prosim na icq djstarky
0/0
7.12.2005 6:35

djstarky

Pomoc
newite nebo namate nahodov patch pro trial verze alkohol 120% na to aby to nebylo trial ale aby to bylo na dlouho please poslite mi to cez icq nebo meilom ale asi icq 331-596-508 nebo meil djstarky@seznam.cz
0/0
7.12.2005 6:29

robo

alcohol 120%
potreboval by som sériové čislo, diik
0/0
21.10.2005 10:47

PERSHING

Terminator: Teba nenapadlo, ze sa dostala k hre, ktorej image bol spraveny v Alcohole? Michal Havlíček: tu odpoved som nepisal ja, ale je to pravda. Jirásek: skus na www.whereis-soft.com najst kontakt na autora a napis mu, trochu rozumie aj po ceskoslovensky...
0/0
13.9.2005 9:39

PERSHING

VSETKYM!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prosim pekne vsetkych, ktori davate rady v mojom mene, aby ste tak prestali robit! :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.9.2005 9:32

Terminátor

Odpoved pre Timeu.

Ahoj Timea! Neviem odkial si to nabrala ze musis mat program ""Alcohol"" nato aby si spustila Sims 2-ku. Program Alcohol sluzi na kopirovanie CD/DVD alebo na napalovanie z uz vytvorenych image súborov. Velkou vyhodou tohto programu je aj to ze sa pomocou neho daju vytvorit virtualne mechaniky do ktorych si natiahnes obraz (image) disku ktory casto pouzivas aby si ho nemusela zakazdym vkladat do skutocnej mechaniky ked ho budes potrebovat spustit. Ak zhanas Alcohol tak sa spytaj svojich známych. Urcite ho uz niektory z nich bude mat.

A co sa tyka samotneho Alkoholu tak s mierou. OK? Cauko.

0/0
21.6.2005 11:59

Michal Havlíček

Budes delat cestinu do hry Stupid Invaders nemyslim demo
0/0
11.5.2005 6:42

Pershing

Nebudem, hra vysla komplet aj s ceskymi titulkami, takze by to bola zbytocna robota. Skus si hru stiahnut z internetu cez Torrent.
0/0
3.6.2005 8:47

Jirásek

Malá nedokonalost programu
Je to dobrý program, ale jak se dostat na autora aby upravil malý detail. Totiž, pokud je na CD mnoho podadresárů, tak se ztráchí přehled. Je to velice vidět na CDčkách PPK nebo PC World. Bylo by třeba na načteném CD přetáíhnout názvy hlavních souborů a ostatní ať je potopené. Potom by pouze při otevření nějakého CD jsme viděli pouze to co chceme vidět. V režimu hledání se mnohdy zobrazí marastu i na několik stránek.
0/0
9.1.2005 11:35

timea

the sims 2 a program alcohol
ahoj na to aby som spustila sims 2 musim mat program alcohol. prosim da sa ten program stiahnut na tejto stranke a kolko by to stalo?? a pojde mi ta hra vobec poom ??  za odpoved dakujem
0/0
19.11.2004 2:49

cau mrca
0/0
25.10.2004 3:47

Tomas Muskat

Po otvoreni ikony mp3 mi stale vihadzuje externy kodek.Ja potrebujem interny k stahovaniu pesniciek a nechce mi ho povolit zafajknut.mam aj vsetky kodeky k tomu??? mam verzu 1.7.Ako alebo cez co ho otvorim???Dakujem za radu
0/0
23.9.2004 1:07

Josef

Dotaz
měl bych dotaz proč nemužu stáhnout češtinu do AD-WARAE 6 profesinoal
0/0
26.8.2004 6:55

Rado

Chybajuce pismenka
Ahoj!Najprv dakujem za preklad.Mam ale jeden problem:Niektore pismenka nedokazu byt zobrazene.Neviem ako moj nemecky Windows tomu prisposobit.Je chyba u mna???Dakujem
0/0
27.4.2004 12:50

JF

chybajuce pismenka AD-AWARE

Staci, ked otvotis subory: Slovak.det
Slovak.ini v textovom rezime a zrusis diakritiku. Ja som to tak vyriesil na Win NT.

Mam taky miniprogramek, co z textu naraz zrusi diakritiku. Ak chces, poslem ti ho.

 JF. jf@mailbox.sk

0/0
13.5.2004 9:46

Mike

Funkcnost
Prosim vas fungoval by preklad na novejsich verzich??? napr 1.4.8.1222
0/0
6.3.2004 1:35

Draco

Ad-aware 6

Slovencina funguje aj vo verzii 6.0 pro build 162.
Apropo kde najdem verziu Ad-Aware Pro 6.0 b181 ?
Dik

 

 

0/0
2.2.2004 10:41

pershing

dodatok
ja som cedicovi poslal preklad v zipe s nzvom obsahujucim nizsie uvedene zlte pismi, on to zaradil do prekladu na personalnu verziu, aby nemusel robit dalsiu stranku.
0/0
4.1.2004 7:01

pershing

odpoved risovi
preklad je urobeny a odskusany na verzii PROFESSIONAL 6.0 BUILD 181. Na inej verzii som ho neskusal, tak je mozne, ze nejde.
0/0
4.1.2004 6:57

riso

otazka
Nejde mi otvorit cestinu na AD-AWARE 6.0
0/0