Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otázky pro... Mikyho

Do slovenčiny preložená kompletná freewarová utilita určená okrem iného pre načasovanie vypnutia, reštartu, uspanie počítača, atď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aneta

anca952
0/0
5.5.2008 9:26

Vaclav Ciha

Prosim o castecnou pomoc - priprava pro cestinu
Dobry den,
Překlady provádím v programku resorce hacker, ale postavil se problem prede me a tak se na Vas obracim s zadosti zda byste mi s tim jen castecne pomohly. Pro Vas to bude urcite takovy bonbonek. Jedna se o graficky program, ktery sic neni nejak znamy ""Ulead Image Pals 2 Go!"" jde o to ze si cestinu udelam sam, ale nemuzu to nacist v resource hackeru pise, ze to neni spustitelny soubor win32 at skousim jakykoliv tyto nainstalovany soubory vysledek je stejny. Potreboval bych to jen, nejak pripravit abych s tim mohl v tom resource hackeru pracovat, nebo popr. v jinem pokud byste mi poradili. Je to freewarova verze webova stranka odkud si to muzete stahnout je: http://www.panenky-barbie.ic.cz/ImagePals2/ Ten preklad je pro me dulezity v mem okruhu znamych by radi privitali cestinu. Jak rikam ostatni uz bych si udelal. Predem mockrat dekuji. Zkuste mi prosim jakkoliv pomoci. Preji hezky den.
0/0
9.11.2006 7:29

Típek

toto je nejlepší servr na světě

0/0
9.11.2006 7:20

poterebujem winamp

kde stahnem winamp.................
0/0
13.9.2006 2:27

STM Software

Sprava
Cau Miky! Skoda, ze si sa neozval.Stm
0/0
25.9.2003 9:49

STM Software

Sprava
Cau Miky! Nepripravujes preklad programu Hyper snap napr.5.11.02 stm
0/0
22.7.2003 10:40

Miky  

Info

Mrzi ma to, ale uz sa nejaku dobu nevenujem tejto cinnosti, takze nic nove uz nebude. Aj webovu stranku som stiahol z obehu. Realizujem sa teraz v inej oblasti, na jednom nemenovanom najvacsom wapovom portali. Alebo aspon prezradim svoju wapstranku? Najst ma mozete na http://mikyland.wlist.cz (je to wapstranka prezeratelna aj cez web). Snad su tu aj ini uspesni amaterski lokalizatori ;-)

Miky

0/0
22.7.2003 10:52

STM Software

Ahoj Miky! Skoda! Pokial by si chcel mi poradit aky software na preklad si pouzival mozno by som to skusil.Nejake male programy som uz prelozil.Pouzival som ResHacker Ale ten uz skoro nefunguje .Dik! s pozdravom stm stm@zoznam.sk
0/0
6.8.2003 10:37

Mário

verzia 3.80
Kedy bude prosím ťa hotová slovenčina na túto verziu?
0/0
27.2.2003 1:23

Kraki

Verzia 5.3.4.0
Mám slovenčinu pre verziu MBM 5.3.4.0, len ani za svet neviem ako ju dať na stránku www.cestiny.cz, keď ju chceš napíš mi mail a ja ti to pošlem! 
0/0
30.11.2003 5:26

xhrox

xhrox
xhrox casanova
0/0
11.2.2003 8:45

pepino

Soft je dobry ale nejde stahnout.........
0/0
17.1.2003 10:15

Miky  

Aky soft a odkial?

Vobec netusim co presne potrebujes...Aky soft, aky preklad a odkial stiahnut? Ak si mal na mysli problem so stiahnutim z Cestiny.cz, tak to je ich zalezitost. Odporucam pouzit link na moj web,odkial preklad zarucene stiahnes.
Napis podrobnosti a pomozem Ti :-)

0/0
17.1.2003 10:59

Miky  

Inštalácia slovenčiny do LeechFTP 1.3

Dostal som otázku ako nastaviť jazyk na slovenčinu po nainštalovaní slovenčiny do programu LeechFTP 1.3.

Odpoveď je: V programe sa jazyk nenastavuje nikde. Automaticky po nainštalovaní slovenčiny a spustení programu by mal s vami program komunikovať po slovensky. Podmienkou je, aby sa slovenský jazykový súbor nainštaloval do správnej zložky, štandardne to je C:\Program Files\LeechFTP. Skontrolujte si preto najskôr, či v tej zložke máte súbor Language.dat. Ak náhodou tento postup u vás nefunguje, skúste opäť nainštalovať LeechFTP a ešte pred prvým spustením nainštalujte slovenčinu. Tento postup som vyskúšal a fungoval. 

0/0
13.11.2002 10:46

Petros

HyperSnap
Jde to použít i pro nejmovějsí ver.4.52.02  ?Dík Petr.
0/0
5.11.2002 2:58

Miky  

To je tá, čo vyšla teraz, že?

Zaregistroval som, že vyšla teraz nová verzia, ale len dnes. Vyskúšané to nemám a autor ma pri príprave novšej verzie nekontaktoval. Takže neviem, ale zmeny určite nie sú veľké. Ja osobne by som skúsil nasledovné: Skopíroval by som si celú zložku s nainštalovaným programom na iné miesto a spustil slovenčinu kľudne na túto novšiu verziu. Potom pri použití programu by sme videli, či fungije, prípadne, že niečo ostalo nepreložené. Ak by program nefungoval, vrátiť ho do pôvodného stavu zálohovanou zložkou.

Bohužiaľ teraz nemám čas sa tomu venovať, pracujem na slovenčine do ICQ 2002a a riadim tím 3 prekladateľov. Kľudne sa na mňa obráť aj emailom, ak budeš mať nejakú otázku.

0/0
5.11.2002 3:19

PETROS

HyperSnap
Díky vyskoušel jsem a chodí to i na té nové verzi ....02 Ahoj Petr
0/0
6.11.2002 12:12

Miky  

Tak fajn...
Dobre, takže ak nezaznamenáš ani pri dlhodobom používaní žiadnu nefunkčnosť programu, nechaj si to tak.
0/0
6.11.2002 11:08

Stojan Jakotyč

V player
V player je sice dobrej ale více se mi líbí Koala player   http://www.koala.pl/ na verzi  2.0 jsou i udělátka co odstraní trial.A z polštiny do češtiny jenom skok.
0/0
26.10.2002 2:17

Miky  

Koala Player

Nuž áno, playerov je celá hromada a väčšina z nich je približne na rovnakej úrovni. V jazykovom súbore pre Koala Film Player 2.5 z dom.stránky Koaly je aj čeština aj slovenčina. Ty ju nemáš?

http://www.koala.pl/download/KFPLng.zip

Rozdiel medzi VPlayerom a Koalou je CENA. VPlayer je freeware (pre domáce použitie).  

0/0
26.10.2002 3:57

Stojan Jakotyč

Jakapak cena???  http://www.koala.pl/download/KFP19Full.rar a  http://www.koala.pl/download/KFP20Full.zip   nemusím mít vždy to nejjj .Čestina a slovenština je ve verzi 2.0 v instalaci .V nastavení obrazu a použití AC3  má Koala určitě NAVRCH  

                                            Zdar!

                                                     

0/0
27.10.2002 2:10

Stojan Jakotyč

VPlayer
0/0
26.10.2002 2:11

Bogy

Mass Downloader
tak jsem si ho skusil a vypadá dobře uvidíme za čas.dík.Bogy.
0/0
23.10.2002 1:04