ANNO 1701
Hlavní změnou v pokračování historické budovatelské strategie ANNO je přenesení celé hry kompletně do 3D. Autoři se soustředí nejen na co nejlepší vizuální efekt a "fungující" prostředí (vánek foukající od moře má údajně hýbat i s větvemi stromů), ale i na herní systém. Na tomto pokračování pracují také Wilfried Reiter a Ulli Koller, kteří spolupracovali už i na tvorbě předchozích dílů, a tak si mohli přinést spousty zkušeností a poučit se z chyb prvních dvou dílů.
Hra vyšla v ČR u Hypermaxu s českými texty a českým manuálem dne 25.6.2007.
Další informace o hře naleznete na serveru BonusWeb.
Zachránil roubený hostinec díky svému nadšení a špičkovým řemeslníkům
Bývalý hostinec v údolí Mohelky se v roce 2014 rozhodl zachránit mladý historik Jan Havelka spolu s...
FastStone Capture
Prohlížeč obrázků se základními editačními funkcemi a možností snadného vytváření screenshotů....
Prey
Překlad Prey byl dokončen, takže se nyní můžete pustit do zajímavé sci-fi akce od Arkane naplno v...
Gom Player
GOM Player je multimediální přehrávač, který obsahuje řadu oblíbených kodeků pro přehrávání obrazu...